AR GALIMA PREKĘ GAUTI GREIČIAU NEI NURODYTAS PAGAMINIMO TERMINAS?
Jeigu prekė jums reikalinga anksčiau nei nurodytas pagaminimo terminas, parašykite mums el. paštu info@pupla.lt arba per Facebook ar Instagram platformą. Sužinojus kiek greitai reikalinga prekė, galėsime pasakyti ar spėsime pagaminti ir pristatyti laiku.
AR PAVYKSTA PREKES PAGAMINTI ANKSČIAU NEI NURODYTAS PAGAMINIMO TERMINAS?
Pagaminimo terminas priklauso nuo užimtumo ir užsakymų kiekio tuo metu. Jeigu turime mažiau užsakymų – pagaminame ir išsiunčiame anksčiau negu nurodytas terminas. Jeigu darbo turime daug, tuomet stengiamės neviršyti nurodyto pagaminimo termino. Jeigu matome, kad vėluosime, tuomet susisiekiame su klientu ir pranešame kokia yra situacija ir ieškome sprendimo. Tokiu atveju klientas gali sutikti palaukti, o jeigu šis variantas netinka – grąžiname pinigus.
AR Į PAGAMINIMO TERMINĄ ĮSKAIČIUOTAS IR SIUNTIMO TERMINAS?
Ne. Siuntimo terminas į pagaminimo terminą nėra įtrauktas. Pagaminimo terminas + siuntimo terminas, kuris priklauso nuo siuntas gabenančios firmos.
AR GALIMA GRĄŽINTI ARBA PASIKEISTI NETIKUSIĄ PREKĘ Į KITĄ?
Galima per 14 dienų. Daugiau informacijos rasite „Prekių keitimas ir grąžinimas“.
IŠTRŪKO SAGA, SUPLYŠO GUMA, NUSILUPO SPAUDA, IŠIRO SIŪLĖ AR PANAŠIAI. KĄ DARYTI?
Parašyti mums – pataisysime nemokamai. Savo drabužiams suteikiame garantiją ir pataisome tuos dalykus, kurie nutiko ne dėl jūsų kaltės.
AR ĮMANOMA PREKĘ GAUTI TĄ PAČIĄ ARBA SEKANČIĄ DIENĄ?
Įmanoma, jeigu prekę turime vietoje. Tuomet ją galite atsiimti mūsų studijoje Tauragėje arba siunčiame autobusų siuntomis. Tačiau esant tokiam reikalui, siūlau parašyti mums el. paštu info@pupla.lt arba per Facebook ar Instagram platformą, tuomet galėsime smulkiai aptarti detales, kadangi turime prisitaikyti prie važiuojančių autobusų grafikų, taip pat darbo/nedarbo dienos, savaitgaliai ir t.t.
KAIP SUŽINOTI KOKIAS PREKES TURITE VIETOJE?
Jeigu paspaudus ant reikiamo dydžio rašo pvz. „Sandėlyje: Liko 1“ – vadinasi prekę turime vietoje. Jeigu paspaudus ant reikiamo dydžio rašo „Nėra sandėlyje, išankstinis užsakymas. Pagaminimo trukmė: iki 7 – 10 darbo dienų“ – vadinasi prekei bus taikomas pagaminimo terminas.
KAIP SUŽINOSIU, KAD MANO UŽSAKYMAS JAU IŠSIŲSTAS?
Visa informacija apie jūsų užsakymą pasieks nurodytu el. paštu, todėl įsitikinkite, kad jūsų el. paštas nurodytas teisingai. Mums išsiuntus prekę, jūs į savo el. paštą gausite laišką su siuntos sekimo numeriu arba pranešimą, kad užsakymas paruoštas atsiėmimui. Jeigu negavote nei vieno laiško (pradedant nuo užsakymo patvirtinimo) – patikrinkite tokias el. pašto skiltis kaip „Reklamos“ arba „Šlamštas“, gali būti, jog laiškai nukeliavo ten.
AR SIUVATE INDIVIDUALIUS UŽSAKYMUS?
Individualių užsakymų nesiuvame.
TURIU DOVANŲ KUPONĄ. KAIP GALIU JĮ PANAUDOTI?
Jeigu norite panaudoti kuponą, parašykite mums el. paštu info@pupla.lt arba per Facebook ar Instagram platformą. Sukursime jums unikalų nuolaidos kodą, kuriuo galėsite atsiskaityti užsakymo metu. Jeigu turite „gyvą“ kuponą ir norėsite juo atsiskaityti atsiėmimo metu, tuomet pateikite užsakymą, jo neapmokėkite ir viską sutvarkysime vietoje, atsiėmimo metu.
AR GALITE PAKOREGUOTI PREKĖS IŠMATAVIMUS PAGAL ASMENINIUS POREIKIUS, PVZ. NETINKA NEI VIENAS JŪSŲ NURODYTAS KELNIŲ ILGIS, REIKĖTŲ KITOKIO?
Galime ir koreguojame, tačiau prekėms, kurios yra koreguotos pagal asmeninius žmogaus norus nebegalioja grąžinimo garantija (įstatymo nustatyta tvarka), todėl turite įvertinti riziką.
AR YRA GALIMYBĖ PASIMATUOTI DRABUŽIUS?
Fizinės parduotuvės neturime. Studijoje turime tik supakuotas prekes, kurios yra sandėlyje ir yra iškart paruoštos išsiųsti. Studijoje nerasite iškabintų drabužių kaip parduotuvėje ir norint pasimatuoti teks žinoti ko tiksliai norite ir kas yra sandėlyje, nes visų prekių tikrai nebus galimybės išpakuoti. Taigi, prieš galvojant apie tokią galimybę, visų pirma patikrinkite ar parduotuvėje yra jūsų norimas drabužis ir jo dydis sandėlyje, o jeigu kyla neaiškumų – rašykite el. paštu info@pupla.lt arba per Facebook ar Instagram platformą.