Prekių keitimas ir grąžinimas

Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.362 straipsnį, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, grąžinti tinkamos kokybės prekes, įsigytas fizinėje parduotuvėje arba internetu. Tai reiškia, kad jei pirkėjui nepatinka rūbų spalva, dydis ar modelis, jis gali grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, o pardavėjas privalo grąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pinigai už prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamų prekių gavimo dienos.

Tačiau yra tam tikros sąlygos, kurias pirkėjas privalo atitikti, kad būtų galima grąžinti prekę:

  1. Prekė turi būti nenaudota. Jei prekė buvo naudojama, ji negali būti grąžinama. Tai reiškia, kad ji neturi turėti jokių naudojimo žymių, ir turi būti tokios pačios būklės, kokia buvo parduota. Etiketės negali būti pažeistos, nukirptos. Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką, kuriame gavote siuntą), tam jog siunta transportavimo metu būtų kuo mažiau pažeidžiama.
  2. Prekė turi būti nesugadinta. Bet koks ryškesnis sugadinimas, atsiradęs po pirkimo, panaikina galimybę ją grąžinti. Pavyzdžiui, jei rūbas grąžinamas su ryškiomis dėmėmis, tai gali būti laikoma, kad prekė yra sugadinta, tad mes turime teisę atsisakyti priimti grąžinimą.

Jeigu išpakavus siuntą radote siuvimo broką, dėmę ar bet ką, ko jūsų manymu neturėtų būti – prašome nufotografuoti ir atsiųsti nuotraukas el. paštu info@pupla.lt arba susisiekite per Facebook arba Instagram platformą. Jums nepranešus apie jūsų rastą pažeidimą, mes gavę grąžinamą prekę atgal, galime tai traktuoti kaip jūsų padarytą pažeidimą ir atsisakyti grąžinti pinigus už grąžinamą arba keičiamą prekę.

Prekės, kurių detalės, išmatavimai ir pan. buvo keičiami pagal asmeninius poreikius, įstatymo nustatyta tvarka negali būti keičiamos arba grąžinamos.

Prekės grąžinimo išlaidas dengiate jūs, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl blogos prekės kokybės.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai neturime analogiškos prekės, mes grąžiname jums už prekę sumokėtus pinigus.

Saugų prekės grąžinimą turi užtikrinti pirkėjas. Jei grąžinama siunta pasiklysta terminalų punktuose – už ją atsako grąžinti norintis pirkėjas ir visus teisinius dalykus aiškinasi su siuntų tarnybomis pats.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Lietuvoje pirkti gaminiai grąžinami per OMNIVA paštomatus. Užpildykite prekių grąžinimo formą. JĄ RASITE PASPAUDUS ŠIĄ NUORODĄ.

Grąžinti taip pat galite PÙPLA studijoje, prieš tai susitarus laiką. Dėl greitesnio bendravimo visada galite rašyti Facebook arba Instagram žinute.

Iš užsienio pirktos prekės grąžinamos registruota pašto siunta, adresu: Laura Vorochė, Respublikos g. 5, Tauragė, Lietuva, LT–72252, +370 643 45 467

PREKIŲ KEITIMAS

Norint pakeisti gautą prekę į kitą modelį, dydį, spalvą ir pan., užpildykite prekių grąžinimo formą. JĄ RASITE PASPAUDUS ŠIĄ NUORODĄ.

Gavus keičiamas prekes, nedelsiant išsiųsime naują užsakymą arba pradėsime gamybą, jeigu keičiamos prekės neturėsime vietoje.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).

Pirkinių krepšelis