AR GALIMA PREKĘ GAUTI GREIČIAU NEI NURODYTAS PAGAMINIMO TERMINAS?
Jeigu prekė jums reikalinga anksčiau nei nurodytas pagaminimo terminas, parašykite mums el. paštu info@pupla.lt arba per Facebook ar Instagram platformą. Sužinojus kiek greitai reikalinga prekė, galėsime pasakyti ar spėsime pagaminti ir pristatyti laiku. Didelio užimtumo metu gali būti taikomas papildomas 15€ mokestis už skubų siuvimą.
AR PAVYKSTA PREKES PAGAMINTI ANKSČIAU NEI NURODYTAS PAGAMINIMO TERMINAS?
Pagaminimo terminas priklauso nuo užimtumo ir užsakymų kiekio tuo metu. Jeigu turime mažiau užsakymų – pagaminame ir išsiunčiame anksčiau negu nurodytas terminas. Jeigu darbo turime daug, tuomet stengiamės neviršyti nurodyto pagaminimo termino. Jeigu matome, kad vėluosime, tuomet susisiekiame su klientu ir pranešame kokia yra situacija ir ieškome sprendimo. Tokiu atveju klientas gali sutikti palaukti, o jeigu šis variantas netinka – grąžiname pinigus.
AR Į PAGAMINIMO TERMINĄ ĮSKAIČIUOTAS IR SIUNTIMO TERMINAS?
Ne. Siuntimo terminas į pagaminimo terminą nėra įtrauktas. Pagaminimo terminas + siuntimo terminas, kuris priklauso nuo siuntas gabenančios firmos.
AR GALIMA GRĄŽINTI ARBA PASIKEISTI NETIKUSIĄ PREKĘ Į KITĄ?
Galima per 14 dienų. Daugiau informacijos rasite „Prekių keitimas ir grąžinimas“.
IŠTRŪKO SAGA, SUPLYŠO GUMA, NUSILUPO SPAUDA, IŠIRO SIŪLĖ AR PANAŠIAI. KĄ DARYTI?
Parašyti mums – pataisysime nemokamai. Savo drabužiams suteikiame garantiją ir pataisome tuos dalykus, kurie nutiko ne dėl jūsų kaltės.
AR ĮMANOMA PREKĘ GAUTI TĄ PAČIĄ ARBA SEKANČIĄ DIENĄ?
Įmanoma, jeigu prekę turime vietoje. Tuomet ją galite atsiimti mūsų studijoje Tauragėje arba siunčiame autobusų siuntomis. Tačiau esant tokiam reikalui, siūlau parašyti mums el. paštu info@pupla.lt arba per Facebook ar Instagram platformą, tuomet galėsime smulkiai aptarti detales, kadangi turime prisitaikyti prie važiuojančių autobusų grafikų, taip pat darbo/nedarbo dienos, savaitgaliai ir t.t.
KAIP SUŽINOTI KOKIAS PREKES TURITE VIETOJE?
Jeigu paspaudus ant reikiamo dydžio rašo pvz. „Sandėlyje: Liko 1“ – vadinasi prekę turime vietoje. Jeigu paspaudus ant reikiamo dydžio rašo „Nėra sandėlyje, išankstinis užsakymas. Pagaminimo trukmė: iki 7 – 10 darbo dienų“ – vadinasi prekei bus taikomas pagaminimo terminas.
KAIP SUŽINOSIU, KAD MANO UŽSAKYMAS JAU IŠSIŲSTAS?
Visa informacija apie jūsų užsakymą pasieks nurodytu el. paštu, todėl įsitikinkite, kad jūsų el. paštas nurodytas teisingai. Mums išsiuntus prekę, jūs į savo el. paštą gausite 2 laiškus: vienas bus apie užsakymo įvykdymą, o kitame rasite siuntos sekimo numerį arba pranešimą, kad užsakymas paruoštas atsiėmimui. Jeigu negavote nei vieno laiško (pradedant nuo užsakymo patvirtinimo) – patikrinkite tokias el. pašto skiltis kaip „Reklamos“ arba „Šlamštas“, gali būti, jog laiškai nukeliavo ten.
AR SIUVATE INDIVIDUALIUS UŽSAKYMUS?
Individualių užsakymų nesiuvame.
TURIU DOVANŲ KUPONĄ. KAIP GALIU JĮ PANAUDOTI?
Jeigu norite panaudoti kuponą el. parduotuvėje apsipirkimo metu – krepšelyje, nuolaidos kodo vietoje suveskite dovanų kupone įrašytą kupono kodą. Jeigu turite „gyvą“ kuponą ir norite juo atsiskaityti atsiėmimo metu, tuomet pateikite užsakymą, jo neapmokėkite ir viską sutvarkysime vietoje, atsiėmimo metu.
AR GALITE PAKOREGUOTI PREKĖS IŠMATAVIMUS PAGAL ASMENINIUS POREIKIUS, PVZ. NETINKA NEI VIENAS JŪSŲ NURODYTAS KELNIŲ ILGIS, REIKĖTŲ KITOKIO?
Galime ir koreguojame, tačiau prekėms, kurios yra koreguotos pagal asmeninius žmogaus norus nebegalioja grąžinimo garantija (įstatymo nustatyta tvarka), todėl turite įvertinti riziką.
AR YRA GALIMYBĖ PASIMATUOTI DRABUŽIUS?
Yra. Tauragėje, Vytauto g. 76, yra įskūręs PÙPLA SHOWROOM, kuriame galite rasti ir pasimatuoti visą mūsų produkciją. Showroom’as veikia kitokiu principu nei fizinė parduotuvė – čia galite pasimatuoti, tačiau negarantuojame, kad galėsite iškart nusipirkti. Jums pasimatavus, mes patikrinsime sandėlio likučius, tačiau jeigu jūsų norimo drabužio neturėsime – perduosime į gamybą ir bus taikomas pagaminimo terminas iki 7 – 10 darbo dienų. Prieš atvykstant galite pasitikrinti ar turime vietoje jūsų norimą drabužį. Tai galite padaryti el. parduotuvėje paspaudus ant prekės, pasirinkus dydį/ilgį ar kitus reikiamus pasirinkimus ir jeigu rašo pvz. „Sandėlyje: Liko 1“ – vadinasi prekę turime vietoje. Na, o jeigu rašo „Nėra sandėlyje, išankstinis užsakymas. Pagaminimo trukmė: iki 7 – 10 darbo dienų“ – vadinasi drabužiui bus taikomas pagaminimo terminas ir showroom’e jį galėsite tik pasimatuoti.